Je plaatst je bestelling simpelweg in 6 stappen:
Ben je een zakelijke klant? Klik dan 'Zakelijk' aan bij 'Type klant' tijdens het invullen van je gegevens.
Het is mogelijk om te betalen met:
In samenwerking met Mollie zorgen wij voor een veilige betaalomgeving op onze website. Wanneer je je bestelling wilt afrekenen, word je automatisch doorgestuurd naar deze online betaalomgeving. Mollie voldoet aan alle beveiligingseisen zodat jouw betaling goed verloopt. Vervolgens kan je kiezen uit de onderstaande betaalmethoden. Voor meer informatie, neem een kijkje op de website van Mollie. Dit zijn de echte kenners op dit gebied.
Je kunt de code invoeren op de winkelwagenpagina, of tijdens het betaalproces. Onder het kopje 'kortingscode' moet de code worden ingevuld. Houd er wel rekening mee dat de code hoofdletter gevoelig is. Mocht de code niet kloppen of niet geldig zijn, dan zal een melding verschijnen met instructies.
Als er een kortingscode beschikbaar is, communiceren wij dit op onze website, via onze social media kanalen of via onze nieuwsbrief. Hierbij vermelden wij altijd wat de voorwaarden zijn en tot hoe lang de kortingscode geldig is. Als je kortingscode niet werkt, is het een mogelijkheid dat deze niet meer geldig is, of dat deze niet geldig is bij de producten in je winkelwagen. Kortingscodes kunnen niet worden toegepast op giftcards. Als jouw code wel zou moeten werken en niet wordt toegepast, neem dan contact met ons op.
Eenmaal geplaatst kan je je bestelling niet meer wijzigen. Als je bestelling nog niet is ingepakt door ons magazijn, kan deze in sommige gevallen nog geannuleerd worden. Je kunt hiervoor het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen.
Indien je bestelling al onderweg is, kunnen wij de annulering niet meer verwerken en kan je de bestelling volgens de normale procedure retourneren.
Als jouw bestelling nog niet is ingepakt, kan het adres nog worden gewijzigd. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging in het adres niet meer mogelijk. Wel kun je in sommige gevallen via de traceercode ervoor kiezen om het pakket te laten leveren bij een pakketpunt.
Als je voor je bestelling hebt betaald, maar geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan verder voor je uit wat er aan de hand is met je bestelling.
Je bestelling is pas afgerond als je je bestelling via Klarna hebt bevestigd. Als je van ons een betaalherinnering per mail ontvangt, betekent dit dat de bevestiging bij Klarna is mislukt. We raden je in dit geval aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Als je hebt geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar je hebt de betaling niet afgerond, wordt deze bestelling automatisch geannuleerd binnen een werkdag. Mocht je een betaalherinnering ontvangen voor een bestelling waarbij je de betaling niet hebt afgerond, kun je deze dus negeren. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met onze klantenservice.
Dat kan! Als je eerder als gast een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je klikken op het account icoontje, en daarna op 'Wachtwoord vergeten'. Als je daar je e-mailadres invult, ontvang je een link om een wachtwoord aan te maken. Je kunt daarna inloggen, en je vorige bestellingen inzien onder het kopje 'Mijn bestellingen' in je account.