Bij So Clever kun je gratis retourneren binnen 90 dagen. Klik hier om je retour aan te melden.
Stap 1. Vul je ordernummer en postcode in
Stap 2. Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van retour.
Stap 3. Download het retourlabel en print deze uit. Het label is 10 dagen geldig.
Let op: Je kunt zelf maar één retourlabel genereren. Als jouw retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact op via het contactformulier om een tweede retourlabel aan te vragen. Deze sturen we dan binnen een werkdag naar je toe.
Let op: indien je een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op via ons contactformulier.
Nadat we het geretourneerde artikel in ons magazijn hebben ontvangen, storten we het bedrag binnen 1-10 dagen terug op dezelfde bankrekening of creditcard die is gebruikt om de bestelling te betalen.
Je een ontvangt ook een e-mail ter bevestiging dat je retourzending is verwerkt. Het kan enkele werkdagen duren voordat je je geld terug ontvangt. Dit verschilt per betaalmethode:
Heb je 4,95 verzendkosten betaald?
Dan krijg je de verzendkosten terug als je de gehele bestelling hebt geretourneerd.
Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Als er producten niet naar wens zijn, kun je deze kosteloos naar ons retourneren, en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Zodra je jouw retourpakket hebt ingeleverd bij een pakketpunt, ontvang je een bevestiging hiervan op hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Via de link in deze e-mail kun je je pakket traceren. Vanaf het moment dat het pakket is bezorgd bij ons magazijn, kan het 7 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt. Vanuit ons ontvang je een e-mail zodra je retour is verwerkt.
Als je een of meerdere producten kapot hebt ontvangen, neem dan contact op via dit contactformulier. Voeg een foto toe van de beschadigingen, en geef aan of je het product wilt retourneren of liever een vervangend exemplaar ontvangt. Dan lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op!
Bij het aanmelden van je retour op ons retourportal vul je je ordernummer in en de postcode van het bezorgadres. Als je op deze manier je retour aanmeldt, ontvang je één gratis retourlabel. Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden van je retour, of je retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.