Waar kunnen we je mee helpen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de traceercode van je pakket. Als je bestelling in meerdere pakketten is verstuurd, ontvang je meerdere mails met een traceercode. Via de traceercode kun je inzien waar je pakket zich bevindt. 

Ik heb een traceercode ontvangen, maar deze geeft geen status aan. 

Als je een traceercode hebt ontvangen waar geen status zichtbaar is binnen een dag nadat je deze hebt ontvangen, dan heeft je pakket helaas een vertraging opgelopen bij de bezorgdienst. Als je pakket na 24-48 uur nadat je de traceercode hebt ontvangen nog geen status laat zien, neem dan contact met ons op.

Mijn pakket heeft als status 'bezorgd', maar ik heb niks ontvangen.

Als je pakket de status 'bezorgd' heeft op de traceercode, maar je hebt niks ontvangen, zou het kunnen gaan om een scanfout. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog dezelfde of de volgende dag bezorgd. Ook zou het pakket per ongeluk bij de buren bezorgd kunnen zijn. 

Graag vragen we je om navraag te doen bij de buren, en een dag te wachten voordat je contact met ons opneemt. Als je het pakket na 24 uur na de laatste status op de traceercode nog niet in handen hebt, neem dan contact met ons op. 

Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, vul dan dit contactformulier in. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Bij So Clever kun je gratis retourneren binnen 90 dagen. Klik hier om je retour aan te melden.

Stap 1. Vul je ordernummer en postcode in

Stap 2. Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van retour.

Stap 3. Download het retourlabel en print deze uit. Het label is 10 dagen geldig.

Let op: Je kunt zelf maar één retourlabel genereren. Als jouw retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact op via het contactformulier om een tweede retourlabel aan te vragen. Deze sturen we dan binnen een werkdag naar je toe.

  • We hanteren een retourtermijn van 90 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle artikelen uit één bestelling hebt ontvangen. 
  • Producten kunnen alleen ongebruikt en in de originele productverpakking (indien inbegrepen) worden geretourneerd. Zonder de productverpakking of met een kapotte/gescheurde productverpakking kunnen we je retour niet accepteren.
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt bijvoorbeeld voor de wandlijst van Elfa die op maat wordt gezaagd voor de afmetingen van jouw deur.
  • Het retourpakket is goed verpakt in een passende doos met voldoende opvulmateriaal. 
  • Binnen 1 - 14 dagen na ontvangst van je retour krijg je het betaalde bedrag terug op dezelfde manier als waarop er voor de bestelling is betaald.

Let op: indien je een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op via ons contactformulier

Als een product is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten op de productpagina. Je ontvangt automatisch een e-mail zodra het product weer op voorraad is. Over het algemeen zijn producten binnen 1-3 weken weer terug op voorraad.