Bezorging

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de traceercode van je pakket. Als je bestelling in meerdere pakketten is verstuurd, ontvang je meerdere mails met een traceercode. Via de traceercode kun je inzien waar je pakket zich bevindt. 

Ik heb een traceercode ontvangen, maar deze geeft geen status aan. 

Als je een traceercode hebt ontvangen waar geen status zichtbaar is binnen een dag nadat je deze hebt ontvangen, dan heeft je pakket helaas een vertraging opgelopen bij de bezorgdienst. Als je pakket na 24-48 uur nadat je de traceercode hebt ontvangen nog geen status laat zien, neem dan contact met ons op.

Mijn pakket heeft als status 'bezorgd', maar ik heb niks ontvangen.

Als je pakket de status 'bezorgd' heeft op de traceercode, maar je hebt niks ontvangen, zou het kunnen gaan om een scanfout. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog dezelfde of de volgende dag bezorgd. Ook zou het pakket per ongeluk bij de buren bezorgd kunnen zijn. 

Graag vragen we je om navraag te doen bij de buren, en een dag te wachten voordat je contact met ons opneemt. Als je het pakket na 24 uur na de laatste status op de traceercode nog niet in handen hebt, neem dan contact met ons op. 

Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, vul dan dit contactformulier in. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Bezorgen is gratis in Nederland en België boven de €49. Wanneer de orderwaarde lager is dan €49, betaal je €4,95 verzendkosten in Nederland en €6,95 in België.

Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor het gewenste afhaalpunt. Hierbij zullen ook verzendkosten worden berekend bij een orderwaarde onder de €49.

In Nederland en België geldt het volgende: op maandag t/m zondag voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag of zaterdag in huis. De levertijd staat ook altijd vermeld bij de status van een product. 

Zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een mail met de traceercode. Hiermee kun je je pakket volgen, en inzien in welk tijdvak je pakket wordt bezorgd.

Je kunt een andere bezorgdatum kiezen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een e-mail met de verwachte leverdatum. In deze e-mail staat een link waarmee je een andere bezorgdatum en -tijd kunt selecteren. 

Als je pakket eenmaal onderweg is, kun je via de traceeromgeving van PostNL ook de bezorgdatum wijzigen, nadat je pakket is gescand in het sorteercentrum. Houd hiervoor de traceercode in de gaten die je via de mail zal ontvangen.

Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.